Skip to content

Particulier

Hulp bij financiën, orde in je huishouding, overzicht in je agenda

Als professional organizer maak ik je leven graag overzichtelijk. Ook voor een geordende administratie, een soepele verhuizing of een vlekkeloze boedelafwikkeling kun je op mijn expertise rekenen. Zowel bij particuliere als bij zakelijke klanten zorg ik met allerlei diensten voor rust, structuur en overzicht.

Particuliere hulp bij financiën, huishouding, planning en nog veel meer

Het dagelijks leven vraagt vaak veel van ons. Soms zelfs zoveel dat je door alle drukte zomaar ongemerkt het overzicht verliest. Dat brengt vervelende gevolgen met zich mee: je ervaart stress, voelt je gespannen en onrustig en kunt je slecht concentreren. Herken je dat? Dan bied ik je vanuit mijn rol als professional organizer graag een helpende hand. Met diensten op maat pakken we het probleem bij de kern aan. Voor de één is dat hulp bij financiën, voor de ander hulp bij opruimen en voor weer een ander bijvoorbeeld de organisatie van een verhuizing. Mijn volledige dienstenaanbod bestaat uit de volgende diensten:

  • Gestructureerd opruimen
  • Overzichtelijk plannen en agenderen
  • Hulp bij financiën en administratie
  • Georganiseerd huishouden
  • Organisatie van een soepele verhuizing
  • Vlotte en vlekkeloze boedelafwikkeling

Handige hulp in allerlei situaties en levensfasen

Samengevat bied ik mensen als aspirant NBPO-erkend professional organizer handige hulp in diverse situaties en levensfasen. Ongeacht of je alleenstaand bent of een gezin runt, of je nog jong bent of al van je pensioen geniet: ik maak je leven graag wat aangenamer en overzichtelijker. Graag bied ik je mijn diensten aan als:
  • Thuis-organizer: je krijgt, vertrouwd bij jou thuis, begeleiding bij het organiseren van je huishouden, je spullen en je administratie.
  • Financieel organizer: je ontvangt begeleiding en hulp bij het organiseren en structureren van je financiën, je budgetten en je administratie.
  • Jongeren-organizer: als scholier of student begeleid ik je bij het organiseren van je huiswerk, je planning en je financiën.
  • Senioren-organizer: ik help u als oudere bij het (re)organiseren van uw huis(houden), uw zelfredzaamheid en uw nalatenschap.
  • Verhuis-organizer: ik verzorg de voorbereiding, planning en organisatie van je verhuizing, voor een soepele en zorgeloze verhuizing.

Waar kan ik jóu mee helpen?

Ervaar je onrust en stress doordat je ergens het overzicht bent kwijtgeraakt? Dan help ik je graag! Of je nu hulp nodig hebt bij financiën of je agenda, je huishouden of je zakelijke administratie: ik ben er om je leven weer overzichtelijk en aangenaam te maken. Ben je benieuwd wat ik concreet voor jou kan betekenen? Bel of mail me gerust; ik maak graag kennis met je.

Rommel in huis zorgt niet alleen voor fysieke chaos, maar ook voor stress en onrust in je hoofd.

Of het nu gaat om je huishouding, je financiële administratie of je agenda: rommel blijft je achtervolgen. Daarom help ik jou graag om opgeruimd te leven. Gun jezelf weer rust en ruimte; laten we samen kennismaken en werken aan een leven zonder rommel in huis!

Onze eerste kennismaking

Als aspirant NBPO-erkend professional organizer begeleid ik je graag om structureel opgeruimd te leven. Daarbij beginnen we met een telefonische kennismaking. Tijdens dit gesprek leren we elkaar kennen en bespreken we in het kort de problemen waar je tegen aanloopt. Dat kan bijvoorbeeld rommel in huis zijn, maar ook chaos in je administratie of een verhuizing waar je tegen opziet. Vervolgens plannen we een uitgebreide face-to-face kennismaking. Deze vindt plaats in jouw vertrouwde omgeving (bij je thuis of op kantoor) en duurt ongeveer een uur.

Van rommel naar rust in huis en hoofd

Tijdens deze kennismaking leren we elkaar niet alleen beter kennen, maar bespreken we ook wat ik voor je kan betekenen. Afhankelijk van je situatie is dat:

  • Advies en begeleiding om je dagelijks leven en je werk effectiever te organiseren (door adviesgesprekken, coachingstrajecten en hands-on begeleiding help ik je om spullen en papieren, maar ook e-mails, digitale bestanden, taken en planning te ordenen).
  • Training op het gebied van effectief organiseren van leven en werken (dit kan een groepstraining over slimmer werken of time management zijn, maar ook individuele begeleiding op de werkplek).
  • Coaching en trainingen via de digitale snelweg.
  • Lezingen en workshops over minder rommel en meer rust in huis en hoofd.

De eerste werkafspraak

Op basis van onze kennismaking kan ik je ook een goede indicatie geven van het vervolgtraject. De eerste werkafspraak om te werken aan meer rust en ruimte duurt ongeveer drie uur. Het is ook mogelijk om hierna extra werkafspraken te plannen. Tijdens deze afspraken mag je het volgende van mij verwachten:
  • De situatie in de gaten houden en zorgen dat je prettig kunt werken.
  • Zorgen voor een duidelijke werkmethode die past bij jou.
  • Motiveren om te beginnen, door te zetten en af te maken.
  • Inzicht geven in je gedrag door te spiegelen, vragen te stellen en te reflecteren.
  • Helpen bij het maken van keuzes om opgeruimder te werken.
  • Adviseren hoe je rommel in huis, hoofd en omgeving kunt minimaliseren.
  • Begeleiden van de gedragsverandering met andere werkwijze en nieuwe gewoonten.

Tarieven

Het kennismakingsgesprek waarin we bespreken waar je tegen aanloopt en wat ik daarin voor je kan betekenen, is kosteloos. De kosten voor een werkafspraak bedragen 50 euro per uur. Het is ook mogelijk om een strippenkaart te kopen. Hiermee kun je 10 uur aan werkafspraken (van minimaal 2,5 uur per sessie) inplannen voor een gereduceerd tarief van 475 euro. Deze uren benutten we optimaal om te werken aan meer rust en ruimte en minder rommel in huis en hoofd. Twee tot drie weken na iedere werkafspraak bel ik je kosteloos om te vragen hoe het nu met je gaat. Goed om te weten: je kunt mijn diensten ook betalen vanuit PGB (persoonsgebonden budget) of ZIN (zorg in natura).

Ga ook voor minder rommel en meer rust in huis en hoofd

Wil jij ook graag opgeruimder leven en meer rust en ruimte in je hoofd ervaren? Neem dan gerust contact met me op. Graag vertel ik je geheel vrijblijvend wat ik voor je kan betekenen. Ook wanneer je nog verdere vragen hebt, neem ik graag de tijd voor je. Ik kijk ernaar uit om kennis met je te maken!