Particulier
Hulp bij financiën, orde in je huishouding, overzicht in je agenda

Particuliere hulp bij financiën, huishouding, planning en nog veel meer
Het dagelijks leven vraagt vaak veel van ons. Soms zelfs zoveel dat je door alle drukte zomaar ongemerkt het overzicht verliest. Dat brengt vervelende gevolgen met zich mee: je ervaart stress, voelt je gespannen en onrustig en kunt je slecht concentreren. Herken je dat? Dan bied ik je vanuit mijn rol als professional organizer graag een helpende hand. Met diensten op maat pakken we het probleem bij de kern aan. Voor de één is dat hulp bij financiën, voor de ander hulp bij opruimen en voor weer een ander bijvoorbeeld de organisatie van een verhuizing. Mijn volledige dienstenaanbod bestaat uit de volgende diensten:
- Gestructureerd opruimen
- Overzichtelijk plannen en agenderen
- Hulp bij financiën en administratie
- Georganiseerd huishouden
- Organisatie van een soepele verhuizing
- Vlotte en vlekkeloze boedelafwikkeling
Handige hulp in allerlei situaties en levensfasen
- Thuis-organizer: je krijgt, vertrouwd bij jou thuis, begeleiding bij het organiseren van je huishouden, je spullen en je administratie.
- Financieel organizer: je ontvangt begeleiding en hulp bij het organiseren en structureren van je financiën, je budgetten en je administratie.
- Jongeren-organizer: als scholier of student begeleid ik je bij het organiseren van je huiswerk, je planning en je financiën.
- Senioren-organizer: ik help u als oudere bij het (re)organiseren van uw huis(houden), uw zelfredzaamheid en uw nalatenschap.
- Verhuis-organizer: ik verzorg de voorbereiding, planning en organisatie van je verhuizing, voor een soepele en zorgeloze verhuizing.

Waar kan ik jóu mee helpen?
Rommel in huis zorgt niet alleen voor fysieke chaos, maar ook voor stress en onrust in je hoofd.
Onze eerste kennismaking

Van rommel naar rust in huis en hoofd
Tijdens deze kennismaking leren we elkaar niet alleen beter kennen, maar bespreken we ook wat ik voor je kan betekenen. Afhankelijk van je situatie is dat:
- Advies en begeleiding om je dagelijks leven en je werk effectiever te organiseren (door adviesgesprekken, coachingstrajecten en hands-on begeleiding help ik je om spullen en papieren, maar ook e-mails, digitale bestanden, taken en planning te ordenen).
- Training op het gebied van effectief organiseren van leven en werken (dit kan een groepstraining over slimmer werken of time management zijn, maar ook individuele begeleiding op de werkplek).
- Coaching en trainingen via de digitale snelweg.
- Lezingen en workshops over minder rommel en meer rust in huis en hoofd.

De eerste werkafspraak
- De situatie in de gaten houden en zorgen dat je prettig kunt werken.
- Zorgen voor een duidelijke werkmethode die past bij jou.
- Motiveren om te beginnen, door te zetten en af te maken.
- Inzicht geven in je gedrag door te spiegelen, vragen te stellen en te reflecteren.
- Helpen bij het maken van keuzes om opgeruimder te werken.
- Adviseren hoe je rommel in huis, hoofd en omgeving kunt minimaliseren.
- Begeleiden van de gedragsverandering met andere werkwijze en nieuwe gewoonten.
Tarieven
