Skip to content

Wie ben ik?

Mijn naam is Marloes kleine Snuverink (1974), partner van Bjorn en trotse moeder van Bram en Fiene. Ik houd van wandelen en winkelen, maar voor een goed boek of leuk TV-programma blijf ik ook graag thuis. Vóór dat ik begonnen ben met kleine Snuverink PAO heb ik de nodige studie- en werkervaring opgedaan. Na mijn middelbare school heb ik eerst de opleiding Commerciële Economie gevolgd aan de hogeschool Saxion in mijn woonplaats Enschede. Tijdens mijn afstuderen richtte ik me op de specialisatie ‘Marketing en internationale handel’.

Wat heb ik hiervoor gedaan?

Na het afronden van mijn studie heb ik twintig jaar gewerkt in de verhuur van tijdelijke opslagruimtes. Met veel plezier heb ik daar allerlei werkzaamheden gedaan, van office management tot bedrijfsleider. Daarbij hoorden niet alleen taken als financiële en personeelsadministratie, maar ook personeel aansturen, marketing, in- en verkoop en klantcontacten onderhouden. Bovendien verzorgde ik het beheer en de financiële administratie van de bijbehorende vastgoedtak. Al met al een leuke, uitdagende en gevarieerde baan!

Wat doe ik nu?

Iedereen die mij kent die weet dat ik graag mensen of bedrijven wil helpen, mijn activiteiten zijn dus gericht op de particulieren en ondernemers.

ZAKELIJKE MARKT
Voor de ondernemer die wil groeien hou ik me bezig om hen te ondersteunen in de verschillende facetten van hun onderneming. Denk hierbij aan productpositionering, marketing, sales, administratie, processen efficiënt in kaart brengen. Dit allemaal met als doel om meer rendement uit de onderneming te halen.

PARTICULIERE MARKT
Ook op de particuliere markt wil ik graag de mensen helpen om meer duidelijkheid en overzicht in hun dagelijkse leven te geven. In mijn vorige functie verbaasde me het regelmatig over hoeveel spullen mensen bezitten. Ook in mijn naaste omgeving zag ik mensen die thuis moeilijk konden leven en functioneren tussen de rommel en chaos. Dit was niet alleen in de hoeveelheid spullen maar ook om het gebied van hun administratie. Met veel plezier en enthousiasme heb ik een opleiding gevolgd. Nu gebruik ik deze kennis en ervaring om mensen meer rust, tijd en overzicht te geven. ‘’

De beroepsvereniging NBPO definieert een professional organizer als iemand die je begeleidt en adviseert bij het creëren van orde en overzicht in tijd en ruimte. Concreet betekent dit dat ik je help bepaalde keuzes te maken waardoor je gestructureerder denkt en werkt. Daardoor ga je niet alleen effectiever om met tijd, ruimte en middelen, maar krijg je ook meer grip op je leven en op je energiebalans. Via advies, begeleiding en hands-on organizing leer ik je nieuwe vaardigheden die zorgen voor een:

  • Logisch ingedeeld en geordend ingericht huis
  • Overzichtelijke financiële administratie
  • Realistische en overzichtelijke agenda
  • Gestroomlijnd huishouden of kantoor
Als professional organizer breng ik niet alleen thuis en op kantoor rust en overzicht, maar ook fysiek en mentaal. Zomaar een aantal resultaten die mensen ervaren

Minder stress door een betere balans tussen privéleven en werk

Meer rust in het hoofd door overzicht in de agenda, de werkzaamheden en de administratie

Meer tijd, productiviteit en kostenbesparing door effectievere werkgewoontes en een betere organisatie van spullen, werkzaamheden en / of financiën

Lagere werkdruk en minder kans op een burn-out

Aangenaam kennis te maken

Ik hoop dat je na deze introductie een goed beeld hebt van wie ik ben en wat ik als professional organizer voor je kan betekenen. Wil je graag een keer kennismaken of heb je nog vragen? Neem gerust contact met me op; ik neem graag de tijd voor je!