Wie ben ik?


Wat heb ik hiervoor gedaan?
Wat doe ik nu?
Iedereen die mij kent die weet dat ik graag mensen of bedrijven wil helpen, mijn activiteiten zijn dus gericht op de particulieren en ondernemers.
ZAKELIJKE MARKT
Voor de ondernemer die wil groeien hou ik me bezig om hen te ondersteunen in de verschillende facetten van hun onderneming. Denk hierbij aan productpositionering, marketing, sales, administratie, processen efficiënt in kaart brengen. Dit allemaal met als doel om meer rendement uit de onderneming te halen.

PARTICULIERE MARKT
Ook op de particuliere markt wil ik graag de mensen helpen om meer duidelijkheid en overzicht in hun dagelijkse leven te geven. In mijn vorige functie verbaasde me het regelmatig over hoeveel spullen mensen bezitten. Ook in mijn naaste omgeving zag ik mensen die thuis moeilijk konden leven en functioneren tussen de rommel en chaos. Dit was niet alleen in de hoeveelheid spullen maar ook om het gebied van hun administratie. Met veel plezier en enthousiasme heb ik een opleiding gevolgd. Nu gebruik ik deze kennis en ervaring om mensen meer rust, tijd en overzicht te geven. ‘’

De beroepsvereniging NBPO definieert een professional organizer als iemand die je begeleidt en adviseert bij het creëren van orde en overzicht in tijd en ruimte. Concreet betekent dit dat ik je help bepaalde keuzes te maken waardoor je gestructureerder denkt en werkt. Daardoor ga je niet alleen effectiever om met tijd, ruimte en middelen, maar krijg je ook meer grip op je leven en op je energiebalans. Via advies, begeleiding en hands-on organizing leer ik je nieuwe vaardigheden die zorgen voor een:
- Logisch ingedeeld en geordend ingericht huis
- Overzichtelijke financiële administratie
- Realistische en overzichtelijke agenda
- Gestroomlijnd huishouden of kantoor
Minder stress door een betere balans tussen privéleven en werk
Meer rust in het hoofd door overzicht in de agenda, de werkzaamheden en de administratie
Meer tijd, productiviteit en kostenbesparing door effectievere werkgewoontes en een betere organisatie van spullen, werkzaamheden en / of financiën
Lagere werkdruk en minder kans op een burn-out